søndag den 10. oktober 2010

Manchester downtown


















Jeg er vældig glad for min mobiltelefon. Den kan ikke gå på nettet (jeg kan i hvert fald ikke finde ud af det), den har ingen apps og den har ikke noget der minder om 'touch' på skærmen. Til gengæld kan man tabe den i lokummet uden den tager skade, og så har den et helt udmærket 2megapixel kamera, som jeg er kommet til at holde af de sidste uger. Som man kan se på billederne, har jeg især ladet mig fascinere af en vis høj bygning. Jeg synes det må være så mærkeligt at stå på øverste etage og vide at man står på et udhæng. Sådan noget smart noget har vi sgu ikke hjemme i Jylland.
Jeg har taget billeder af steder, hvor jeg syntes det var hyggeligt at være, og steder, hvor jeg syntes det var knapt så hyggeligt at være.

1 kommentar:

  1. den der font-størrelse....? ;-) jeg kan sgu næsten ikke læse det du :-)
    og det er lidt synd for det er hyggeligt at følge med!!!

    SvarSlet